Blow you mind.

Dagen är snart slut och jag är inte så jävla nöjd med att åka till Farsta i morgon.
Lär prata med chefen och allt sånt drygt.
Slita som en jävla idiot för att komma upp till bonusen.
CV och personligt brev är klara iaf.
Håll tummarna, era as.

Jag och Sofia var ju ut i skogen och letade svamp.
No luck men bra mysigt ändå.
Ut och svettas lite och bli snygg och sexig.
Det är planen.
Samt sluta snusa.
Inte dricka på en månad.
Spara ihop pengar för att resa.
Skaffa ett bra jobb.

Impade, va?
Tror jag, det.

Kommentarer
Postat av: Helén

Nu blev jag lite orolig!

Du tänker väl inte säga upp dig INNAN du vet om du fått det nya jobbet??

2010-09-21 @ 13:31:09
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0