Can´t have you staying here.

Det är alltid lika kul att gå in och titta på statistiken här.
Vissa dagar är ni så jävla många som snokar runt och inte en endaste som kommenterar.
Ni är tråkiga, det är vad ni är.

What´s up med mig då?
Jo, jag är grinig över att karlar är ett jävla pack som beter sig så man inte förstår dom.
Det kanske ni märkte igår?
Säkerligen.
Jag märker det.
Karlar är knäppa.
Stora som små.
Jag vet aldrig hur dom resonerar.

Ikväll blir det grönan en sväng, hänga lite framför scen med alla småtjejer.
Sedan kan det nog till och med så att vi hänger med bollnäsfolk.
Det är ju alltid lika trevligt.
Eller så hittar vi söta pojkar och är med dom ist.
Också trevligt.


Kommentarer
Postat av: Helén

Men jag haaar ju kommenterat ju.... men jag kan kommentera igen jag och säga att det där var mitt å Maries favoritsamtalsämne det. I alla fall när vi var singlar. Har du läst boken "Kvinnor från Venus och män från Mars?"

2010-09-03 @ 22:45:53
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0