Expedition; Sluta snusa.

Om det är ett bra eller dåligt beslut att sluta snusa vet jag inte.
Let´s do the pro´s and con´s!
PRO
- Ett bra sätt att spara pengar på.
- En fräschare käft.
- En bättre och friskare kropp.
- Skönt att inte ha ett beroende.
- Nu när jag slutar så blir jag så hyperaktiv att jag måste ut och springa minst 1,5 om dagen för att inte tänka på snus.
- Fler vill pussas när man inte snusar.

CON
- Blir riktigt jävla flyförbannad av att inte snusa.

Så jag vet inte om det är värt det och om jag ens klarar det.
Om ni har varit här ett dag så vet ni att för precis ett år sedan hade jag samma projekt och det gick ju åt helvete. Så denna gång kanske det går?

Nu ska jag köra lite yoga så kanske jag blir lugnare, för just nu skakar jag i hela kroppen och då är det bara dag 2 utan snus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0