Hälsa från ditt ex.

Nu vet jag att mormor brukar läsa min blogg ibland (Hej, mormor), men detta är något som jag måste dela med mig av.
Kommer ni ihåg att jag skrev igår att vi skulle ut och charma alla?
Klart ni kommer ihåg det, ni är unga och har bra minne.
Jag har seriöst fått TVÅ telefonnr på TVÅ dagar.
WHAT UUUUUP!
OM jag kan charma då! Igår charmade jag sönder en engelsman, I know - sexigt!
Så jag har massa nya kompisar nu.

Blir ni impade?
Känner ni er stolta?
Kunde väl tänka mig det.

Så ikväll ska vi in till Gamla Stan en sväng och charma extended lite, söt kille, hemskt fin pojke, svärmorsdrömmen typ.
Sedan ska vi in till söder för att charma engelsmän och australiensare.
I hook you up, baby!

Känns det jobbigt, pappa?
Förlåt isf.
Men du var precis likadan när du var ung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0