Nu jävlar.

Dagen har inte varit så jävla bra.
Jag har varit så sjukligt sugen på nikotin hela tiden så jag har ätit som lite smått ist. Bullar och våfflor hemma hos mormor gör att man inte känner sig så jävla fräsch. Det var inte lite bullar jag åt heller. Säkert mer än en halv jävla vetelängd.
Sexig.
Hetsäter.
Jag är sexig när jag hetsäter.

När jag kommer hem och ska kolla på min stödcigarett jag fick av Nisen i morse, som en liten hjälp mot nikotinsuget (för jag tar en snus är jag fast igen) så ser jag att Sofia har snott den. MIN. STÖDCIGGIS. ÄR. BORTA.
Den där jäntjäveln bör skynda sig hem jävligt fort nu så ska jag ge henne "The Eye" så får vi se vad hon säger då.
Nog för att hon också försöker sluta snusa, men det skiter jag i, jag måste konsentrera på mig själv.
She´s dead to me.

I brist på annat så går jag och dödar grannen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0