WHATUUUUUP!

Måndag idag och det är ingen måndagsångest! Snarare Stockholmsångest. Ledig idag så jag har varit hemmafru som fan och storstädat och donat. (Allt för att slippa tvätta ikväll) Score.

Helgen var kung som vanligt.
Drog med Maddus och hennes pojkvän hem till Bollnäs.
Tranan levererade som vanligt. Kommer inte ihåg precis allt, men jag kan tänka mig att det var skitroligt. Kul att dom tyckte om Bollnäs. Men vem skulle inte göra det?

Vill ni veta vad jag gör idag annars?
Förhoppningsvis eftersom ni är här inne varje dag och snokar.
Jag söker jobb! Försöker mig på att skriva världens bästa CV och personliga brev. Det går inte så jävla bra när inte Office-paketet är installerad på den här gamla skitdatorn, ska sno Nisens dator sen.
IAF! Djurvårdare ska jag satsa på nu. Ska ju trots allt plugga till den skiten sen, så kan lika gärna försöka få ett jobb inom det.
Och vad som är så jävla roligt med det här? Att jag fick heltid i butiken. Som jag ska neka. Fan, vad jag är cool. Jävla rebellunge. Men, chansen att jobba med något som jag vill jobba med resten av livet tackar jag inte nej till.

Så, nu vet ni det.
Jag ska börja spåna på CV och skit nu.

HÖRS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0