Oooouh!

X

Såg att Babbo hade krämat in ett inlägg, så jag kan ju inte vara sämre! Dock inget från triplethetrouble.blogg.se (vår andra blogg).

Dagen har bestått av häng i Collaroy, vår fine vän bor där. Pojkarna försökte surfa och vi hängde mest på stranden.
Sedan har jag fulländat mitt luv med den mest fantastiska hamburgaren of all times!
Hade jag inte varit vegan hade jag skickar in receptet till Fredrik Backman, men tror inte att han skulle uppskatta det. Jag gjorde det iaf. Den var FANTASTISK och jag kan inte beskriva i ord hur mkt jag älskar mig själv efter denna skapelse.

Kan inte tänka mig hur mkt jag kommer älska mina barn efter att ha älskat den här burgaren.


Anyways. Kul att se att Babbo finner tid att blogga och sprida roligheterna på internätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0