Vilken jävla helg!

Alltså, Gud straffar somlinga med detsamma och det gjorde han med bakfyllan från helvetet samt förkyldningen från samma ställe idag.

Fredags då! Tjejerna hade ju planerat en kväll för mig, vilket tog oss till Pure på Östermalm, kul tyckte jag tills jag såg att det var Raw. Jag kan erkänna att jag har lite historia med killen som Konfade på kvällen och det blev lite ångest och jobbigt.
Men det gick bra!
Han snackade massa strunt om mig på scenen och grattade, vi behöver inte gå in på detaljer.
Sedan blev jag och Sofia riktigt jävla superfulla.
Kvällen slutade med att jag skulle tydligen till Vällingby, så jag stod i gamla stan (utomhus) och väntade i 25 min, sedan när tuben äntligen kom så kom jag ju på att det var fel tub (det var det inte). Så då var det bara att ta sitt fulla lilla huvud och åka hem.
Ångesten på lördagen var inte att leka med.

Bakis som ett as var det bara att dricka igen!
Hade bjudit hem lite fina vänner som kom och drack vin, spelade spel och snackade skit.
Det mest minnesvärda från den kvällen var att sängen gick sönder.
JAJA! Inte så som ni tror utan jag och Elin bara låg i sängen när den plötsligt rasade samman.
Så jävla dumt och onödigt.
Sen den där incidenten med en naken kille i samma rum. Tack och lov inte samma säng.
Då hade jag blivit rädd.

Så nu är man 22!
Och jag kan säga det, att bakfyllorna är 34 ggr värre än när man var 21.
Den gamla goda tiden.

Nu ska jag lägga mig och sova i badet och hoppas att förkylningen släpper.
För fyfan, jag mår som ett as.
Och ser ännu värre ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0