WHAZAAAAAA?!

Vilken jävla kväll det var igår, då!
HELT sinnes.
Ni fick ju en liten förhandsvisning igår, full som jag var så kunde jag inte hålla mig.
Vi var på Finest Awards som sagt. Det här med att stå på listan, vara vip och få drinkbiljetter är väl inget som jag är sådär jättevan vid. Allra helst på Café.
Kom igen, jag är ju varken blond, har hotpants på mig när jag går ut, eller stora babomber till silikontuttisar.
Men det gick bra ändå.
Iaf, bästa kvällen på länge!
Jag hittade en ny vän på utbildningen, Candy, höhö! Fab!

Det var väl som vanligt några saker som man inte skulle sagt eller gjort.
MEN! Gjort är gjort och kommer aldrig tillbaka.
Som sagt, BEST EVER!

I morgon åker vi hem till Bollnäs.
Så ska vi packa väskan då, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0