Men nu då?

Jag har ett orosmoment i mitt liv just nu!
Tyckte ju att det gick alldeles för bra med allt.
Det är som så att det går inte bra med lunchserveringen för tvålen, det kommer inte in nå pengar till dom.
Och det betyder ju att jag inte har nå jobb isf.
VAD SKÖNT kanske man skulle kunna tänka sig att vara ledig nu på sommaren, men icke sa nicke!
Inte ens jag, superlataste persone, tycker det.
Jag drar ju iväg i höst, så jag måste ha massa, massa pengar.

Får se hur tusan det här löser sig.
Annars vet jag en viss Babbo som får stå med öppna armar och välkomna sin dotter hem igen.
VISST?!

Men nu ska vi inte vara så.
En annan jobbar ju i morgon dags att sova.


Visdomsorden kom direkt från sängen.
Det ni.
Internet oh dess alla underbara former.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-07-14 @ 23:01:34
Postat av: Babbo

Armarna står rakt ut från sidorna!

2011-07-14 @ 23:02:15
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0