Det bra livet!

Eller, det hälsosamma iaf.
At the moment så håller jag på att baka bröd. Pumpa och morötter i blev det idag.
Det kommer ju mycket troligen kicka ass.

Det här med att vara vegan då.
valmöjligheterna är väl oändliga vad man kan laga till mat, men alla är ju ohöggligt nyttiga.
Så det enda onyttigt jag får i mig är väl öl och iste.
Och jag klagar inte på en fläck.
Det enda som jag är lite orolig för är att jag har gått ner 5 kg på 6 dagar.
Det är lite för mycket på kort tid.
Men det stannar väl där.
Så att det inte blir som i den Stephen King-novellen där huvudpersonen kommer i kläm med en zigenare och dör pga att han går ner i vikt.
Det undviker vi, va?


Annars så känner jag mig som en ganska dålig människa som inte jobbar än.
Snackade med chefen, och efter den 10 behöver dom mer folk.
Jag är LESS på att lalla runt.
Jävligt less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0