Ops.

Vad som är bäst med sommaren, frågar ni?
Det måste väl vara att Babbo och Helén åker på husvagnssemester (läs svenssonsemester) så Babbo inte har något annat att göra med sin tid än att blogga.
Like, get a grip woman and do what you do best!

Annars glider jag mest runt och laddar inför en 60-timmars arbetsvecka som stundar.
Behöver vi ens gå in på ångesten som laddas upp bitvis?
Jag är nöjd med att ha ett jobb, men vilket jäva drama! Folk har tydligen slutat bete sig efter sin ålder.
Eller så är det bara ett fenomen som rör sig här i huvudstaden.
Damned if I know.


För att styra upp det lite i grytan så kan jag meddela att jag vill tattuera mig.
Jag har, fyi, armen som ett projekt, vilket inte kommer att tas itu med nu.
Utan nu, nästa löning, ska jag göra en grej på benet.
SEDAN vill jag tattuera skallen. (Pause för reflektioner från Babbo, Helén och mamma)
Men skallen bör vara det bästa stället att tattuera eftersom det nästan aldrig syns, vill man dölja det så är det baa att låta håret växa ut, vill man att den ska synas är det bara att raka av håret igen.
Vad tror ni?


Tänkte göra den på den sidan jag redan rakat.
Höhöhöhöhö. Jag kan höra hur Babbo sitter ute i förtältet och suckar och undrar vad han gjorde fel.
Inget, skulle jag vilja svara på det. Det KAN vara så att jag är en fulländad varelse.
Kan. Inget är skrivet i sten.


Vi lämnar det här nu, va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0