Älskling?

Är du kvar? Du har inte lämnat mig, va?
Vi älskar ju varandra.
Förlåt. Jag menade det inte, har bara haft mycket att tänka på och du vet med resan, det är inte lätt att hålla uppe en livlig disskution hela tiden då.
Kan vi gå vidare?
Lämna det bakom oss?
Hoppas det, för jag är villig att ändra på mig.

Jag är numera arbetslös.
Plus min lilla fis på jobbet.
Tänkte att ni kanske ville veta det.
Så helt plötsligt har jag massa tid att göra ingenting på.
Så idag ska jag och syster strosa runt på stan.
Sedan ska jag söka jobb på WSPA. Så JÄVLA bra.



Så, ska vi kramas på det här?
Säga förlåt och fortsätta våra liv?
Man måste se postitiv på allt. Så det var för det bästa, älskling.

Kommentarer
Postat av: Babbo

Lycka till på WSPA, det verkar verkligen vara något för dig.

2011-03-22 @ 13:40:16
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0