Vilket SKIT, ni.

Har jag sagt att vi bokat resa till Marocko på fredag?
Har jag sagt att ingen kan ta mitt ENDASTE LILLA PASS på lördag?
Förstår ni att jag inte kan åka nu?
Förstår ni också att det INTE är ombokningsbara biljetter?
Kan ni ponera samtalet kan hade med chefen på morgonkvisten nu?
Förstår ni vilket samtal vi kommer ha på hennes kontor i morgon?
Kan ni föreställa er hur jag känner nu?

Vilket jävla skit.
Pengarna struntar jag blanka fan i.
Det är bara pengar.
Men den grejen att man inte kan ställa upp åt någon som alltid ställer upp.
Egosimen i det.
Det är något som är otroligt osexigt.

Så ligger det till.
Nu ska jag iväg och leta efter en skönhet från Piteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0