kompisar!

TJENA!

Jag har, som vanligt, inte mycket att tillföra.
Men låt oss snacka lite skit iaf.

Det är mycket troligt att jag jobbar sista dagen i morgon.
Detaljer behöver vi inte gå in på nu, det är bara inte så roligt. Ångestframkallade saker brukar jag vilja lämna åt sidan. Så låt oss göra det allihopa!

Livet är på topp annars!
Gjorde ju en anchor igår, bokade också tid för tattuering. Så det blir spännande.
Sedan ska jag även vara med i en kalender. (Det är nu ni skrattar)
Det är med tattuerade tjejer, och där platsar jag ju in.
Så det är hårdträning som gäller nu!
Jag ska bli fit och smexy.

En spontan tanke - lite lön vore inte fel.
Men nu är det bara 22 dagar kvar. SOFT!


Vi lämnar det där, då?
Känns det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0