Kompisar!

Vi har betat av två veckor i Melbourne nu och det var fruktansvärt roligt!
Gjorde en 48- timmars fest, vilket var ohöggligt slitsamt men roligt. Ska inte göra om det igen för det är på tok för jobbigt att inte sova.
Sedan kom Chris och hälsade på.
Han fyllde år, och head chef som han är så skulle vi på melbs finaste restaurang. 10 course meal, vegan för mig, var det. Så otroligt häftigt! Vid ett tillfälle kom dom in med en skål med persilja och färska blommor, hällde kvävedioxid över det och gurksorbé. Kan vara det fräschaste jag någonsin ätit! Dyrt var det, men han tyckte det var värt det så jag är nöjd.

Nu är vi i Perth tillsammans med tjejerna och Soaphy igen.
Martine och Therese åker till Bali på onsdag sedan hem till Norge. Så det är lite deppigt. Men, men! Dom får så lov att komma tillbaka igen.

Idag ska jag ha en try out på en tapas restaurang som bartender/barista. Vilket säkerligen inte kommer gå så bra, gör jag har ingen aning om hur man gör kaffe aussiestyle eller hur man gör cocktails. Fint skit. Blä.

Anyways!
Vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0