Manlyooo

Ännu en dag tillbringad i Manly.
Vi har nu letat jobb och varit så ofattbart jävla trevliga mot främlingar så ni har ingen aning! Jag vill ha ett jobb nu. Jag är pank. Help a girl out, lixxåm!

Vi hängde iaf med våra norska pigor som är så söta. Satt och drack öl på mitt favoritställe (varför vill dom inte anställa mig? Hela min lön skulle ändå gå tillbaka till dom) när Sam I am och resten av pojkarna kom in som en jävla hägring. Vi hängde och hade det trevligt, gick på reggae night (överskattat), rörde lite på höfterna och hade det allmänt trevligt.
Kvällen slutade med vaniljvodka i Johnnys penthouse vid stranden (ojoj), skratt, dumt snack, kedjerökning och sånt.
Jag är nöjd.
Det är det enda som räknas.

I morgon ska Carro på anställningsintervju och jag ska sneaka med på den. Så klart. Vad förväntar folk sig när det finns fattiga turister där ute?
Så håll tummarna och allt det där.


Snart kommer mamma! Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0