Nyheter!

Det börjar klara upp sig för mig nu. Chris berättade att dom hade några lediga platser på restaurangen han jobbar på, så han skulle försöka fixa något till mig. Jag sa att jag ville ha nått enkelt, eftersom det är Sydneys bästa restaurang, så jag var inställd på att plocka glas och sånt. Men i morgon 17.00 ska jag jobba i baren. Fakk!
Sist jag var på en intervju för att jobba i en bar så sa dom att jag skulle skrämma kunderna med mitt utseende, så får se hur det går.

Annars så hjälper jag Lisa i huset som vanligt, städar och donar, hjälper till med barnen och lagar mat som aldrig förr. Nu har jag även lärt mig bokföring, så har tagit över hälften av hennes jobb, så hon kan koncentrera sig på annat. Och jag måste säga att det är förjävla roligt! Monotont arbete är grejen!
Sitta vid en dator hela dagen och plicka in data är precis lagomt för mig.

Idag har jag även köpt vantar och pannband! Vad sägs om det då? Det var det sista jag trodde jag skulle handla i aussie. Men nu är jag varm och go i alla fall.

Åter till städning och bokföring nu.
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0