Hemmafru på lån.

Har nog aldrig tidigare lagat så mkt mat som jag gjort idag tidigare. Och det är inte ens julafton!

5.30 klev jag upp idag och åkte till Lisa. Skjutsade ungarna till skolan och har sedan dess lagat mat.
Fyfan, vad trökigt. Jag kan inte ens äta det! Lasagne, paj, köttfärssås, meat loaf, bakat i oändlighet.

Det drygaste av allt var att vi kollade på en skräckis igår, utan tvekan den bästa genom tiderna! Så otroligt jävla bra och läskig så jag drömde självklart mardrömmar i natt. Skrapade ihop en timmes sömn sammanlagt, så är lagom trött nu.

Ungarna sitter och kollar på star wars. Tecknade versionen. Mkt tråkigt.

Sedan ska jag hämta upp Chris så han får hjälpa mig i morgon med barnen. Inte annat än rätt. Eller?

Änywäjs!
Barnpassning nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0