Keepin busy

Hah! Närå! Det är som vanligt, söker jobb som en polsk bärplockare och lallar runt. Sitter barnvakt idag, så lite pengar rullar in iaf.

I morgon ska jag och Chris på konsert, the flatliners, strike anywhere och nått till band jag inte kommer ihåg.
Chris lär väl ska bli lika vild som sist, hoppa upp på scenen och allt medan jag står i bakgrunden och gömmer mig.
Men det ska bli kul iaf!

Och på måndag ska vi till Hunter Walley, hjälpa en av C vänner att flytta. Det tror jag på! Det är ute på landet, så det ska tydligen vara jättemysigt med massa vingårdar överallt! Cant wait.

OCH CARRO KOMMER SNART! Tjopp!

(bild på vår fantastiska mushroom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0