Lane cove

Tillbaka i lane Cove, som barnvakt denna gång.
James är sjuk, så jag och Chris var här igår och idag är det bara jag.
Skulle kanske inte påstå att den lille krabaten är sjuk, men det genererar pengar till mig så det vore ju dumt att klaga.

Anyways, på lördag ska jag och Chris på konsert igen, denna gången är det Frank Turner som spelar. Ska bli spännande. Och på söndag ska Chris ha bbq med alla sina vänner. Jävligt spännande. Det här med nya folk är alltid lika skrämmande. Men jag ska försöka vara ohöggligt charmig och rolig, så det ska nog gå bra.

Annars är det inte mkt som händer, söker jobb och äter mest. Var på Ikea igår och handlade massa mat, så nu blir det Rösti och lingonsylt i en vecka. Så himla fantastiskt!

Bara massa skitsnack som vanligt, så det får väl räcka för denna gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0