Se där, ja.

Vad har hänt sen sist, då?
En hel del, med tanke på att jag inte skriver här så ofta.
Var i Perth i en vecka, tills jag satte mig på planet till Sydney med svansen mellan benen. Här har jag kosat mig massa med Chris.
Vi har varit ute på barer, han har tatuerat sig, jag har hängt ned Jackie, jag har varit hos Lisa och hjälpt till med huset, vi har strosat runt inne i stan, vi har ätit på kanonbra restauranger - vegan style!

Idag bakar jag massa gott, bullar och mjuk pepparkaka, så det luktar mormor i lägenheten. Riktigt mysigt.
I morgon ska jag vara hos Lisa 7.00 och skjutsa ungarna till skolan, sedan ska jag laga massa mat till dom, städa huset och dona rent allmänt. Sedan barnvakt till Cameron till lördagkväll när Lisa kommer hem igen.
Och efter det ska jag, Chris och Neil på konsert! YEY! Ska bli förjävla roligt.

I morgon, när jag har tid, ska jag söka massa jobb så jag har något att göra om dagarna. Annat än att baka dvs.
Blir förmodligen här i sydney en månad till, tills det är dags för farmarbete. Måttligt taggad inför det. Ska försöka hitta nå roligt att göra, så vi slipper plocka meloner i tre månader. Uh.

Med det sagt!
Ha en fin dag, allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0